AI attributie: De Gamechanger voor full-funnel marketing

12:00
30
Presentation
Stage 2
Lily Mineur Billy Grace
Maurits van Slobbe K-Parts

Voor wie worstelt met kanaalafhankelijkheid, stijgende acquisitiekosten of een scheve funnelverdeling is deze sessie een must.

Hoe voorkom je dat je marketing grotendeels afhankelijk is van één kanaal? Als je aan branding doet, hoe ga je die resultaten doormeten? En hoe zorg je voor duurzame groei over landsgrenzen heen?

In deze sessie ontdek je hoe K-Parts, voorheen te afhankelijk van Google Ads, met behulp van Billy Grace transformeerde naar een gebalanceerde, datagedreven marketingstrategie. Je leert hoe accurate attributie cruciaal werd in het doorbreken van bottom-funnel verslaving, het verkorten van customer journeys en het faciliteren van internationale groei.

Wat je uit deze sessie haalt:

- Hoe je kanaal afhankelijkheid afbouwt zonder omzetverlies

- Hoe attributie dé sleutel is tot inzicht in de top-funnel

- Hoe een full-funnel aanpak je merk én je conversies versterkt

Praktische learnings van een e-commerce speler die zelf het stuur heeft omgegooid.

"Zonder accurate attributie probeerden we gas te geven, maar zonder brandstof, kom je nergens." – Maurits van Slobbe, K-Parts

Koop tickets

Maurits van Slobbe

Maurits van Slobbe is Head of E-commerce, Marketing, en Sales bij K-Parts, een toonaangevende webshop gespecialiseerd in onderdelen en accessoires voor tweewielers.

Met zijn ervaring en vooruitstrevende visie leidt hij het bedrijf naar nieuwe hoogten in digitale ontwikkelingen. Onder zijn leiding heeft K-Parts stappen gezet in de optimalisatie van hun digitale infrastructuur. Maurits werkt nauw samen met diverse teams binnen K-Parts om ervoor te zorgen dat de producten en diensten naadloos aansluiten bij de behoeften van de markt en de bedrijfsdoelstellingen.

Zijn toewijding aan digitale transformatie en innovatie heeft K-Parts geholpen om de digitale basis op orde te krijgen en innovatief vooruit te kunnen kijken. Met een sterke focus op trends zoals automatisering en efficiënte oplossingen, blijft Maurits de drijvende kracht achter de voortdurende evolutie van K-Parts in de dynamische wereld van e-commerce.

Lily Mineur

Lily Mineur is senior customer success manager bij Billy Grace.

Inmiddels is Lily meer dan tien jaar ervaring in de marketingindustrie. Ze is begonnen als media buyer bij Mindshare in Londen. Sindsdien heeft ze verschillende rollen vervuld, variërend van klant-, tot techzijde. Nu begeleidt Lily klanten en agencies in de toekomst van marketing en hoe Billy Grace je nieuwe standaard kan worden voor marketing measurement, analytics & optimization.

Gelijktijdige Sessies