Sprekers

Dit zijn de sprekers van E-commerce Live!

Daniel Gebler
Picnic

In this keynote, we dive into the transformative strategies that have propelled Picnic to the forefront of the online grocery revolution

Revolutionizing E-Commerce with Technology, Logistics, and AI
Erik Liebe
(voorheen) Unilever

In deze sessie bespreekt Erik Liebe strategieën en tactieken die je als merk kan toepassen om succesvol te worden in Social Commerce.

Succes in de social commerce revolutie
Laurens Nolet
Decathlon

Laurens en Denise nemen je mee in de verschillende circulaire verdienmodellen binnen Decathlon en hoe die het vertrouwde lineaire model op z’n kop zetten. Door in te zetten op nieuwe businessmodellen, creëert Decathlon nieuwe kansen, maar ook nieuwe uitdagingen die tijdens de sessie worden besproken.

Circulair en duurzaam ondernemen als schaalbaar verdienmodel
Denise De Cleene
Decathlon

Laurens en Denise nemen je mee in de verschillende circulaire verdienmodellen binnen Decathlon en hoe die het vertrouwde lineaire model op z’n kop zetten. Door in te zetten op nieuwe businessmodellen, creëert Decathlon nieuwe kansen, maar ook nieuwe uitdagingen die tijdens de sessie worden besproken.

Circulair en duurzaam ondernemen als schaalbaar verdienmodel
Karlijn van den Berg
HEMA

HEMA viert in 2026 haar 100-jarig bestaan. Na roerige jaren is het merk weer stevig terug op de kaart. Hoe is het HEMA gelukt om, ondanks alle tegenslagen, een winstgevende e-commerce business op te bouwen?

HEMA’s digitale groei: klantgericht, pragmatisch en écht HEMA
Wouter Kolk
(voorheen) Ahold Delhaize

In deze sessie loopt hij door de belangrijkste trends en lessons learned en kijkt hij vooruit naar een toekomst waarin AI een dominante rol zal spelen.

Innovatie in retail - lessons learned en blik vooruit
Alex Christensen
Pandora

Join this session for an exclusive look at how global jewelry brand Pandora transformed its outdated CRM systems into a cutting-edge, revenue-driving powerhouse.

From legacy to leading: How Pandora reinvented CRM for the digital age
Bas de Vries
Amac

In samenwerking met XSARUS zet Amac nu de stap naar een schaalbaar en toekomstbestendig technologisch fundament. Door terug te gaan naar de kern, kiest Amac bewust voor eenvoud, composable technologie en datakwaliteit — zodat de belofte aan de klant blijft kloppen: Apple begint bij Amac.

Hoe Amac bouwt aan een schaalbaar technologisch fundament
Birgit Boing
Google

De keynote geeft jou de kennis om verbeterde winkelervaringen te creëren met behulp van AI-gestuurde tools. Het leert hoe je hoogwaardige klanten kunt werven via verschillende campagnetypes en hoe je winkelbezoeken en verkopen kunt stimuleren.

How AI is transforming the shopping & selling experience
Alex Bloemendal
Zeeman

In deze sessie vertelt Alex Bloemendal hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.

Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans
Roos van Dam
Odido

Stel je voor: een online shop vol met prachtige aanbiedingen, maar waar de communicatie rondom die aanbiedingen allesbehalve duidelijk is. Hoe kom je van nul naar een geautomatiseerde, efficiënte en bovenal duidelijke prijscommunicatie?

Hoe de promotiecommunicatie van Odido alles beter maakt
Luuk Schuiling
Makro

Makro volgt een omni-channel strategie met een slimme mix van fysieke winkels, een horecabezorgservice en een webshop via een 3P-model (marktplaats). In slechts twee jaar is deze marktplaats uitgegroeid tot het grootste horeca non-food platform van Nederland. Het is inmiddels het zesde land binnen het Metro-portfolio waar dit model is uitgerold. Qua schaal is het binnen Europa een van de grootste marktplaatsen, vergelijkbaar met pure-players zoals Amazon.

Van traditionele groothandel naar omni-channel speler
Linda Klus
Fleurop

In deze sessie nemen Linda Klus (Fleurop) en Corné Hoogendoorn (Yelflow) je mee in het groeipad van Fleurop: van strategie tot uitvoering. Aan de hand van het personalisatie maturity model van Yelflow laten ze zien hoe Fleurop flinke stappen zet in haar personalisatie-aanpak

Fleurop’s route naar 20% meer omzet uit e-mail door personalisatie
Nico Borst
A.S. Watson

This session will share key results, operational learnings, and a look ahead at the curated growth strategy of Kruidvat's marketplace.

The power of curation: Kruidvat’s marketplace as a catalyst for online growth
Jeffrey Schouten
MS Mode

Deze sessie biedt diepgaande inzichten in hoe je jouw e-commerce afdeling optimaal kunt inrichten om vergelijkbare resultaten te behalen.

Ontdek hoe MS door personalisatie en AI conversie met 125% verhoogde!
Charida Dorder
AI in Marketing

Deze sessie is onmisbaar voor iedereen die wil begrijpen hoe AI de toekomst van e-commerce vormgeeft en praktische handvatten zoekt om meteen actie te ondernemen.

AI en de toekomst van webshops: noodzaak of verleden tijd?
Sjoerd van den Broek
XXL Nutrition

In deze sessie laten Sjoerd van den Broek en Mark Veldkamp zien hoe XXL Nutrition dagelijks werkt aan het verbeteren van de online gebruikerservaring om het conversiepercentage te verhogen.

Hoe XXL Nutrition de website elke dag een beetje beter maakt
Mark Howard
Tony’s Chocolonely

Martijn Wijsmuller (co-founder of Ask Phill) and Mark Howard (Head of Digital & Ecommerce at Tony’s Chocolonely) will discuss the brand's transition from a custom-built ecommerce platform to a unified, scalable Shopify system.

How Tony’s Chocolonely optimized ecommerce with Shopify
Theo van der Zee
ConversionReview

In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversie optimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.

Websites optimaliseren voor duurzame strategie
Lotte Groeneboom
Studio Anneloes

Door usertesting, A/B-testen en klanttevredenheidsonderzoeken ontstaat een helder beeld van hoe klanten navigeren, waar optimalisatiekansen liggen en welke aanpassingen nodig zijn.

Samenwerken met je doelgroep: Studio Anneloes groeit met klantinzicht
Feie Verouden
ClickTok

In deze interactieve sessie laat Feie zien hoe je TikTok strategisch en effectief inzet om niet alleen een bereik te creëren, maar ook daadwerkelijk producten te verkopen.

TikTok als groeiversneller voor e-commerce: formats, ads & influencers
Kristina Brjazgunova
Bambuser

Join Kristina to hear how they worked together to developed new experiences that have and are reshaping the future of e-commerce.

The rise of video commerce in luxury
Etienne Donicie
Schrijven voor het brein

De impact van AI op jouw e-commerce is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.

SEO in het AI-tijdperk
Martin van Kranenburg
ChatGPT als tweede Brein

Tijdens de sessie "Bouw je eigen custom ChatGPT" bouw je samen met bestsellerauteur Martin van Kranenburg aan de uitbreiding van jouw virtuele marketing team. Je weet zeker dat je na afloop met een paar extra AI-collega’s naar huis gaat.

Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT
Greet Dekocker
Becom

Tijdens deze sessie neemt Greet Dekocker je mee namens Becom, de Belgische e-commerce federatie, in de impact van deze grootmacht op de markt, en wat dat betekent voor lokale spelers. Tijd om het speelveld te herbekijken!

Grote draken, kleine webshops
Felipe Wesbonk
Felipe Wesbonk Training & Consultancy

Het is duidelijk: AI is marketing fundamenteel aan het veranderen! Hoe zorg je dat je dit goed toepast? In deze praktische sessie leer je hoe je AI direct kunt inzetten om je zichtbaarheid te verbeteren en conversies te verhogen.

Praktische toepassing van AI naar meer conversies en AI zichtbaarheid
Anne de Korte
Dutchies

In een overvolle en verzadigde markt bouwde oprichter Anne de Korte een merk dat opviel. Zonder ervaring, zonder startkapitaal, maar met een uniek product, een klein creatief team en een aanpak die radicaal anders durfde te zijn.<br><br>

Zonder ervaring of startkapitaal naar miljoenenomzet
Bob Veurman
Rensa

During this roundtable - we’ll dive into the business impact of backend transformation: how modern architecture supports faster time to value, improves margins, lowers total cost of ownership, and unlocks operational agility.

Roundtable 1: The hidden growth engine — why backend modernisation matters
Arne Timmerman
YourSurprise

During this roundtable - we’ll dive into the business impact of backend transformation: how modern architecture supports faster time to value, improves margins, lowers total cost of ownership, and unlocks operational agility.

Roundtable 1: The hidden growth engine — why backend modernisation matters
Wietske Robaard-Tuin
Kruitbosch

In deze sessie delen Kruitbosch, Akeneo en XSARUS hoe zij samen werken aan een schaalbare en toekomstbestendige PIM-oplossing. Tony Majidi (Akeneo) schetst de visie op product experience management, Wietske Robaard-Tuin (Kruitbosch) vertelt over de concrete uitdagingen en keuzes in de praktijk, en Matthias Wilstra (XSARUS) licht toe hoe de implementatie is aangepakt. Voor e-commerce leiders die willen weten hoe je met slimme productdata een voorsprong cre&euml;ert.<br>

Slimmere productdata, sterkere klantbeleving: de PIM-aanpak van Kruitbosch
Arnoud Rijpstra
Knivesandtools

In deze presentatie neemt Arnoud Rijpstra (CFO van Knivesandtools) je mee in hoe het bedrijf wist te schalen op Europees niveau zonder groeipijn – met een focus op contributiemarge, een loyale community en de kracht van een fysiek Experience Center dat merkbeleving tastbaar maakt.

Knivesandtools: van start-up naar Europees marktleider
Maurits van Slobbe
K-Parts

In deze sessie ontdek je hoe K-Parts met hulp van Billy Grace transformeerde naar een datagedreven marketingstrategie.

AI attributie: De Gamechanger voor full-funnel marketing
Mascha Soors
PI Marketing (i.s.m. Copernica)

AI verandert de spelregels in e-mailmarketing. In deze presentatie ontdek je hoe hyperpersonalisatie en slimme content je campagnes niet alleen effectiever maken, maar ook relevant.

Hoe AI e-mailmarketing radicaal verandert – mis het niet!
Mark Veldkamp
Tweakwise

In deze sessie laten Sjoerd van den Broek en Mark Veldkamp zien hoe XXL Nutrition dagelijks werkt aan het verbeteren van de online gebruikerservaring om het conversiepercentage te verhogen.

Hoe XXL Nutrition de website elke dag een beetje beter maakt
Rob van Gent
Nlocked

De wereld van agencies verandert fundamenteel. Waar eerder expertise en mankracht het verschil maakten, nemen AI, algoritmes en gesloten platformomgevingen nu veel van het werk over. Google’s Performance Max, Meta Advantage+ en marketplace automation maken handmatige campagnes en targeting grotendeels overbodig. En dat heeft directe impact op het bestaansrecht van veel agencies.

Roundtable 7: Agency 2.0: anticiperen op het AI-commerce tijdperk
Jeanette van Egmond
PostNL

Ben jij klaar om met jouw webshop de grens over te gaan? Laat je inspireren door het verhaal van Holland Bike Shop, dat in een paar jaar tijd transformeerde van een bescheiden fietsenwinkel naar een wereldwijde webshop met meer dan 100.000 artikelen. Tijdens deze presentatie delen Aiko (Eigenaar HBS) en Jeanette (Directeur PostNL International) hoe ze samen slimme oplossingen hebben ontwikkeld om internationaal verzenden sneller, soepeler én schaalbaar te maken.

Jouw webshop, wereldwijd: klaar voor internationaal succes?
Aiko Reitsma
Holland Bike Shop

Ben jij klaar om met jouw webshop de grens over te gaan? Laat je inspireren door het verhaal van Holland Bike Shop, dat in een paar jaar tijd transformeerde van een bescheiden fietsenwinkel naar een wereldwijde webshop met meer dan 100.000 artikelen. Tijdens deze presentatie delen Aiko (Eigenaar HBS) en Jeanette (Directeur PostNL International) hoe ze samen slimme oplossingen hebben ontwikkeld om internationaal verzenden sneller, soepeler én schaalbaar te maken.

Jouw webshop, wereldwijd: klaar voor internationaal succes?
Danny de Kruijk
Brainvine

Naast succesverhalen deelt Danny ook de uitdagingen en valkuilen, zodat je weet waar je op moet letten als je zelf aan de slag gaat. Je krijgt praktische tips en direct toepasbare inzichten om AI in jouw organisatie te implementeren. Wil je weten hoe je morgen al het verschil kunt maken met AI? Dan is deze sessie een must!

AI in e-commerce: van hype naar concrete impact
Rik Rentrop
Censhare

Join Rik for a practical and engaging session on "Omnichannel content strategies for e-commerce success."

Omnichannel content strategies for e-commerce success
Karsten Marijnissen
Incentro

In deze sessie laat Karsten zien wat er écht komt kijken bij het opzetten van een Agentic AI-platform. Hoe breng je tooling, architectuur en strategie samen tot een geheime saus die wél werkt?

In de keuken van Agentic AI: hoe bouw je een B2B AI platform?
Corné Hoogendoorn
Yelflow

In deze sessie nemen Linda Klus (Fleurop) en Corné Hoogendoorn (Yelflow) je mee in het groeipad van Fleurop: van strategie tot uitvoering. Aan de hand van het personalisatie maturity model van Yelflow laten ze zien hoe Fleurop flinke stappen zet in haar personalisatie-aanpak

Fleurop’s route naar 20% meer omzet uit e-mail door personalisatie
Jorin Aardoom
DPD Nederland

In deze presentatie neemt Jorin je mee in het gedrag en de verwachtingen van Gen Z in zes toonaangevende Europese e-commercemarkten: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje. Je ontdekt hoe deze generatie omgaat met online shoppen, welke invloed social media heeft op hun beslissingen en wat hun voorkeuren zijn als het gaat om bezorging en service.

Gen Z & de toekomst van e-commerce in Europa
Christopher Charalambous
Octopia

This session will explore how Octopia’s ecosystem removes friction from ecommerce growth. Discover how their tech and operational stack enables fast deployment, deepens product offering, and ensures seamless fulfillment.

How Octopia brings scalable value to your ecommerce business?
Tia Karic
Censhare

E-commerce is an integrated part of an omnichannel strategy but is still using autonomous tooling for it's content. A central content platform that includes product information management and digital assets can help in streamlining e-commerce efficiency

Roundtable 1: Integrated content strategy to optimize ecommerce efficiency
Joel Bolwijn
Criteo

In het snel veranderende landschap van AI, privacy en veranderend consumentengedrag is performance marketing toe aan een reset. Sluit aan bij deze sessie om te ontdekken hoe toonaangevende marketeers succes opnieuw definiëren over de volledige klantreis en verder gaan dan last-click metrics met holistische, commerce-gedreven strategieën die echte waarde opleveren.

Roundtable 7: Performance herdenken: waarde meten over het kooptraject
Roy van Buuren
Keizer & Cuvelier

Deze sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over organisatieverandering. Hoe creëer je intern draagvlak als verkopers zich afvragen wat hun rol nog is? Hoe neem je mensen mee in verandering zonder dat ze afhaken? En hoe zorg je dat het gekozen platform aansluit op de behoeften van vandaag én morgen?

Van orderblok naar online: de belangrijkste lessen van digitalisering
Joanne Veenvliet
commercetools

During this roundtable - we’ll dive into the business impact of backend transformation: how modern architecture supports faster time to value, improves margins, lowers total cost of ownership, and unlocks operational agility.

Roundtable 1: The hidden growth engine — why backend modernisation matters
JJ Karambelas
OneStock

Using JD Sports as a case study, in this session JJ will show how DOM is enabling this global powerhouse brand to.

DOM as the backbone of unified commerce
Michael Jansen
Buckaroo

In deze presentatie neemt Arnoud Rijpstra (CFO van Knivesandtools) je mee in hoe het bedrijf wist te schalen op Europees niveau zonder groeipijn – met een focus op contributiemarge, een loyale community en de kracht van een fysiek Experience Center dat merkbeleving tastbaar maakt.

Knivesandtools: van start-up naar Europees marktleider
Rens Gerritsen
Buckaroo

In deze sessie over de impact van ontoegankelijke webshops, georganiseerd door Level Level en Buckaroo, kunnen deelnemers in gesprek gaan over hoe digitale toegankelijkheid en betaaloplossingen hand in hand gaan binnen de e-commerce sector.

Roundtable 4: Toegankelijkheid wordt wet: loop jij straks klanten mis na 28 juni?
Rob van van Gent
nlockd

De wereld van agencies verandert fundamenteel. Waar eerder expertise en mankracht het verschil maakten, nemen AI, algoritmes en gesloten platformomgevingen nu veel van het werk over.

Agency 2.0: anticiperen op het AI-commerce tijdperk
Jorick Merx
Criteo

Op basis van een recent wereldwijd onderzoek verkent deze sessie hoe het creëren van emotionele connecties en geluksmomenten merken helpt om zich te onderscheiden en duurzame klantloyaliteit op te bouwen.

Van efficiëntie naar plezier: tijd om de klantbeleving te herzien
Jeroen Strijdveen
De Nieuwe Zaak

Deze sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over organisatieverandering. Hoe creëer je intern draagvlak als verkopers zich afvragen wat hun rol nog is? Hoe neem je mensen mee in verandering zonder dat ze afhaken? En hoe zorg je dat het gekozen platform aansluit op de behoeften van vandaag én morgen?

Van orderblok naar online: de belangrijkste lessen van digitalisering
Bart de Peuter
CM.com

Tijdens deze sessie neemt Bart je mee in deze trend en laat hij je aan de hand van diverse praktijkcases zien hoe deze baanbrekende technologie effectief kan worden ingezet binnen de e-commerce domeinen van marketing, service en operatie. Een inspirerend inkijkje in een toekomst waarin menselijke creativiteit en digitale innovatie hand in hand gaan.

Hoe Agentic AI e-commerce transformeert: van CX tot interne processen
Bart Omlo
Relewise

In deze sessie bespreekt Bart aan de hand van een aantal klantcases enkele van de belangrijkste uitdagingen, welke stappen moeten worden genomen en wat personalisatie hen uiteindelijk heeft opgeleverd.

Geef B2B kopers wat ze verwachten: Een gepersonaliseerde koopervaring!
Olaf Gockel
Lekkerland

Replatforming zonder nasmaak? In deze sessie geeft Olaf (Sales Director Lekkerland) samen met Richard en Erik (De Nieuwe Zaak) je een eerlijk kijkje in de keuken van een grootschalig e-commerce project in de food- en foodservicebranche.

Replatforming zonder nasmaak: organisatiebrede aanpak bij Lekkerland
Richard Walsh
De Nieuwe Zaak

Replatforming zonder nasmaak? In deze sessie geeft Olaf (Sales Director Lekkerland) samen met Richard en Erik (De Nieuwe Zaak) je een eerlijk kijkje in de keuken van een grootschalig e-commerce project in de food- en foodservicebranche.

Replatforming zonder nasmaak: organisatiebrede aanpak bij Lekkerland
Erik Jansen
Lekkerland

Replatforming zonder nasmaak? In deze sessie geeft Olaf (Sales Director Lekkerland) samen met Richard en Erik (De Nieuwe Zaak) je een eerlijk kijkje in de keuken van een grootschalig e-commerce project in de food- en foodservicebranche.

Replatforming zonder nasmaak: organisatiebrede aanpak bij Lekkerland
Maurice Beerthuyzen
Online Dialogue

In deze sessie Dream Big, Start Small deelt Maurice de 7 stappen om van een gefragmenteerde A/B-test-aanpak te evolueren naar een gestroomlijnd, privacy-proof en AI-ondersteund CRO-programma.

Dream big, start small
Laura van Dulken
Bloomreach

Join this session for an exclusive look at how global jewelry brand Pandora transformed its outdated CRM systems into a cutting-edge, revenue-driving powerhouse.

From legacy to leading: How Pandora reinvented CRM for the digital age
Bart Klaver
Talon.One

Based on new research from Harvard Business Review and Talon.One, this interactive roundtable explores how companies are rethinking incentive strategies in a time of tighter margins and rising expectations.

Roundtable 8: Loyalty, promotions & profitability: What actually works in 2025?
Martijn Wijsmuller
Ask Phill

Martijn Wijsmuller (co-founder of Ask Phill) and Mark Howard (Head of Digital &amp; Ecommerce at Tony’s Chocolonely) will discuss the brand&apos;s transition from a custom-built ecommerce platform to a unified, scalable Shopify system.

How Tony’s Chocolonely optimized ecommerce with Shopify
Hans de de Penning
Neople

Ontdek hoe Stoov met Stev een nieuwe standaard zet in klantbeleving: schaalbaar, empathisch en klaar voor groei.

Hoe Stoov met AI-agent Stev seizoenspieken aanpakt
Jens van de Noort
Customer Happiness Team

Ontdek hoe Stoov met Stev een nieuwe standaard zet in klantbeleving: schaalbaar, empathisch en klaar voor groei.

Hoe Stoov met AI-agent Stev seizoenspieken aanpakt
Emiel Lutz
Ingrid

Tijdens deze sessie laten we zien hoe je bezorging strategisch inzet als groeifactor, aan de hand van drie bewezen use cases inclusief resultaten van merken als NA-KD, Nordic Nest en Ninepine.

Drie strategieën om meer waarde te halen uit 'gratis' verzenden
Andre Sikborn Erixon
Ingrid

If you're grappling with rising logistics costs and ever-higher consumer expectations—this is the conversation you don't want to miss.

Roundtable 3: Is free shipping costing you more than you think?
Ceagan Codrington
Trustpilot

Ontdek hoe je met de slimme combi van feedback &amp; AI diepgaand klantinzicht krijgt &eacute;n de customer journey optimaliseert.

AI, feedback en social proof voor hogere omnichannel-conversies
Michelle Wrede
Trustpilot

Hoe kun je als bedrijf personaliseren &eacute;n tegelijkertijd consistent blijven op alle kanalen voor een betere ervaring en hogere conversies. Deze rondetafelsessie gaat over real-time user-generated content (UGC) updates, authenticiteit boven branded content en waar je je test-inspanningen het beste kunt richten voor snelle ROI.

Roundtable 9: Omnichannel e-commerce optimalisaties
Christoph Gerber
Talon.One

In this keynote Christoph will share new findings from Harvard Business Review, exploring how companies can turn incentives into a competitive advantage.

From cost center to growth driver: Loyalty, promotions & the bottom line
Midge Hazewinkel
Code

Learn how to identify key customer segments and give them the right attention at the right time — plus, get free access to our practical post-purchase playbook.

Post-purchase done right: six tactics from 10DAYS, Alpinestars & more
Aina Lobera
Code

Learn how to identify key customer segments and give them the right attention at the right time — plus, get free access to our practical post-purchase playbook.

Post-purchase done right: six tactics from 10DAYS, Alpinestars & more
Stijn Bergmans
Follo

AI is niet meer weg te denken uit het leven van een (SEO) marketeer. Wat vroeger werkte in Google, is nu achterhaald.

SEO & AI: de kansen & bedreigingen van AI (Search) voor je webshop
Mark van Hattum
Follo

Deze sessie is een must voor e-commerce managers, ondernemers en marketeers die willen leren hoe ze AI kunnen inzetten voor meer winst en een toekomstbestendige marketingstrategie.&para;&para;

Clicks to 0-Clicks: winnen in de AI-driven wereld van Google & LLM's
Tomas Hesseling
Ergonode

Tijdens deze sessie laat Tomas Hesseling zien hoe een slim en geautomatiseerd PIM-systeem een onmisbare hulp wordt voor marketingteams. Tomas neemt je mee in de theorie naar praktische toepassingen, toont hoe PIM dagelijkse taken vereenvoudigt, campagnes soepeler laat verlopen &eacute;n hoe je daardoor eindelijk tijd overhoudt voor waar het &eacute;cht om gaat: groei realiseren.

Versnel je groei: hoe PIM het verschil maakt in je marketingstrategie
Kristof Van Ael
Alongsight

In deze sessie legt Kristof Van Ael, Partner bij het douane- en trade compliance kantoor Alongsight, uit hoe bedrijven niet alleen kunnen overleven in deze turbulente context, maar zelfs kunnen floreren. Hij toont aan hoe je door een strategisch gebruik van douanewetgeving &eacute;n slimme inzet van data kosten kan besparen, risico’s vermijden en je concurrent te snel af kan zijn.

Tariff Tactics: Haal concurrentievoordeel uit douanewetgeving
Karsten Marijnissen
Incentro

In deze sessie zetten we het probleem op tafel. Want klanten zijn wél veranderd. Ze willen snelheid, overzicht, selfservice en realtime informatie. AI kan daarin een sleutelrol spelen. Maar dan moet je eerst af van de afhankelijkheid van persoonlijke werkwijzen, inboxen en Excel-sheets.

Roundtable 5: Hoe AI een einde maakt aan de stille gijzeling door je salesmensen
Alexander Robijn
XSARUS

In samenwerking met XSARUS zet Amac nu de stap naar een schaalbaar en toekomstbestendig technologisch fundament. Door terug te gaan naar de kern, kiest Amac bewust voor eenvoud, composable technologie en datakwaliteit — zodat de belofte aan de klant blijft kloppen: Apple begint bij Amac.

Hoe Amac bouwt aan een schaalbaar technologisch fundament
Lily Mineur
Billy Grace

In deze sessie ontdek je hoe K-Parts met hulp van Billy Grace transformeerde naar een datagedreven marketingstrategie.

AI attributie: De Gamechanger voor full-funnel marketing
Caitlin de Rooij
Level Level

In deze sessie over de impact van ontoegankelijke webshops, georganiseerd door Level Level en Buckaroo, kunnen deelnemers in gesprek gaan over hoe digitale toegankelijkheid en betaaloplossingen hand in hand gaan binnen de e-commerce sector.

Roundtable 4: Toegankelijkheid wordt wet: loop jij straks klanten mis na 28 juni?
Georg Sobczak
Mirakl

This session will share key results, operational learnings, and a look ahead at the curated growth strategy of Kruidvat's marketplace.

The power of curation: Kruidvat’s marketplace as a catalyst for online growth