Circulair en duurzaam ondernemen als schaalbaar verdienmodel

10:00
30
Presentation
Stage 2
Denise De Cleene Decathlon
Laurens Nolet Decathlon

Leer meer over hoe Decathlon duurzaam ondernemen beschouwt als een business. Circulaire experts Laurens en Denise leggen je uit hoe hun strategie is opgebouwd, wat de achterliggende motieven zijn en hoe zij door middel van innovatie hun modellen stap voor stap opschalen.

Laurens en Denise nemen je mee in de verschillende circulaire verdienmodellen binnen Decathlon en hoe die het vertrouwde lineaire model op z’n kop zetten. Door in te zetten op nieuwe businessmodellen, creëert Decathlon nieuwe kansen, maar ook nieuwe uitdagingen die tijdens de sessie worden besproken.

Innoveren op grote schaal vraagt om een heldere strategie en doorzettingsvermogen. Wist je bijvoorbeeld dat Decathlon nieuwe ideeën altijd eerst test in één winkel voordat ze deze opschalen naar alle winkels in Nederland? Graag delen ze hun best practices, learnings en hun drijfveer om deze koers te varen.

Koop tickets

Laurens Nolet

Laurens is als voormalig COO van Roetz-Bikes en huidig Circulair leader bij Decathlon gemotiveerd om de circulaire transitie te versnellen. De groei en ontwikkelingen van circulaire businessmodellen realiseert hij middels heldere visie en pragmatisme.

Denise De Cleene

Met een achtergrond in Communicatiestrategie en Klimaatpsychologie en -gedrag, focust Denise op hoe kennis, attitude en gedrag de duurzame transitie verder kunnen versnellen. Bij Decathlon focust zij op marketing en communicatie rondom duurzaamheid en circulairiteit.

Gelijktijdige Sessies