Dream big, start small

12:00
30 minuten
Presentation
Stage 5
Maurice Beerthuyzen Online Dialogue

In de dynamische wereld van e-commerce is Conversion Rate Optimization (CRO) onmiskenbaar uitgegroeid van een losse marketingtactiek tot een strategische groeimotor. Topmerken als Amazon en Netflix draaien hun always-on testprogramma’s 24/7, met honderden experimenten die door multidisciplinaire teams worden opgezet en geëscaleerd via "enterprise experimentation" platforms.

Met de razendsnelle opkomst van AI, hyper-personalisatie in real time, ‘contextual bandits’ en allerhande privacy-wetgeving duizelt het je als E-commerce manager soms voor je ogen. De vraag is echter niet meer of je met CRO begint, maar hoe en wanneer.

In deze sessie Dream Big, Start Small deelt Maurice de 7 stappen om van een gefragmenteerde A/B-test-aanpak te evolueren naar een gestroomlijnd, privacy-proof en AI-ondersteund CRO-programma. Denk aan het opzetten van een CRO Center of Excellence, het inrichten van "feature-flag workflows", en het meten van end-to-end impact op omzet en klantloyaliteit.

Koop tickets

Maurice Beerthuyzen

Bij Online Dialogue houdt Maurice zich bezig met het versterken van marketing- en salesprocessen, het implementeren van tooling en workflows, en het bevorderen van duurzame samenwerkingen binnen de CRO-branche. Daarnaast springt Maurice graag bij in CRO-projecten waarbij organisatieveranderingen een grote rol spelen.

Gelijktijdige Sessies