Drie strategieën om meer waarde te halen uit 'gratis' verzenden

12:00
30 minuten
Presentation
Stage 4
Emiel Lutz Ingrid

Voor Nederlandse e-tailers behoren bezorgkosten tot de grootste strategische uitdagingen. Niet gek: levering is de tweede grootste kostenpost op de P&L, terwijl gratis next day delivery inmiddels de standaard is geworden om concurrerend te blijven. Tegelijkertijd vragen consumenten om meer keuze—van ship-from-store en pakketkluizen tot duurzame, emissievrije bezorging.

Ontdek waarom je meer speelruimte hebt dan je denkt. Prijszetting voor verzending is flexibeler dan vaak wordt aangenomen. Gemak en personalisatie bepalen in hoge mate de betalingsbereidheid van klanten. En goed ontworpen bezorgervaringen kunnen perfect aansluiten op echte consumentenvoorkeuren—zonder dat dit ten koste gaat van conversie.

Ingrid helpt in haar thuismarkt al meer dan 250 merken en retailers om bezorging om te vormen tot een onderscheidend vermogen dat kosten beheersbaar houdt én zorgt voor extra omzetgroei.

Benieuwd hoe?
Tijdens deze sessie laten we zien hoe je bezorging strategisch inzet als groeifactor, aan de hand van drie bewezen use cases inclusief resultaten van merken als NA-KD, Nordic Nest en Ninepine.

Koop tickets

Emiel Lutz

Emiel Lutz is Country Manager Nederland bij het Zweedse bezorgplatform Ingrid. Met ruime ervaring in sales en marketing binnen e-commerce en tech helpt hij merken om bezorging en retouren strategisch in te zetten voor groei. Eerder werkte hij bij Wunderkind en begeleidde hij techbedrijven en D2C-merken bij hun markttoetreding in Nederland.

Gelijktijdige Sessies