Fleurop’s route naar 20% meer omzet uit e-mail door personalisatie
13:20
30 minuten
Presentation
Stage 5
Fleurop liet hun e-mailmarketing bloeien met meer dan 20% omzetgroei door slim gebruik te maken van marketing automation en personalisatie met de inzet van een CDP.
In deze sessie nemen Linda Klus (Fleurop) en Corné Hoogendoorn (Yelflow) je mee in het groeipad van Fleurop: van strategie tot uitvoering. Aan de hand van het personalisatie maturity model van Yelflow laten ze zien hoe Fleurop flinke stappen zet in haar personalisatie-aanpak. Krijg concrete use cases te zien — van geautomatiseerde campagnes tot slimme segmentaties — en ontdekt hoe je zelf sneller stappen kunt zetten richting relevantere, efficiëntere marketing.
Koop tickets
Linda Klus
Linda Klus is Teamlead E-commerce bij Fleurop, waar het brengen van een goed gevoel centraal staat. Fleurop is groots in het bezorgen van prachtige boeketten met een leuk cadeau en gepersonaliseerde wenskaarten.

Corné Hoogendoorn
Corné heeft in december 2021 Yelflow opgericht, hét personalisatie- en automationbureau dat marketingprestaties verbetert door dynamisch de juiste content te koppelen aan elke fase van de klantreis.
Zijn kracht ligt in het combineren van creativiteit met een feitelijke, innovatieve blik, altijd met oog voor zowel mensen als resultaten.
Yelflow is een marketingbureau met enkel ervaren consultants die sterk zijn in personalisatie en marketing automation voor e-commerce.