Roundtable 2: Hoe AI de greep van marketplaces op e-commerce versnelt

10:40
25
Presentation
Roundtables
Martijn van Dijk Follo

Deze roundtable start om: 

10.40, 11.20, 12.15 & 13.00.

Marketplaces zoals Bol en Amazon winnen razendsnel terrein en AI speelt daarin een hoofdrol. Maar wat betekent dit voor een merk, propositie en customer journey?

Tijdens deze interactieve roundtable duiken experts van Follo in de nieuwste ontwikkelingen rondom AI, conversational commerce en de veranderende rol van marketplaces in e-commerce. Ontdek hoe je als merk of retailer relevant blijft in een landschap waarin AI-gedreven platforms steeds vaker het eerste én het laatste contactmoment met de klant bepalen.

De experts van Follo laten zien hoe marketplaces met AI hogere conversies realiseren, en waarom zichtbaarheid in onder andere ChatGPT en Amazon’s eigen assistent steeds belangrijker wordt. Heb je een specifieke uitdaging of case? Neem hem vooral mee. De experts van Follo denken graag met je mee over hoe marketplaces in te zetten zijn als groeiversneller in plaats van concurrent en hoe je je propositie futureproof maakt in het tijdperk van conversational commerce.

Deze sessie is bedoeld voor e-commerce- en marketingprofessionals die voorop willen lopen in het gebruik van AI en marketplaces, en klaar zijn om hun strategie daarop aan te passen.

Koop tickets

Martijn van Dijk

Martijn van Dijk is co-founder van Follo, ontstaan uit de fusie van vier toonaangevende bureaus, waaronder Increase – het digital marketingbureau dat hij in 2016 oprichtte. Als Director Strategy & Services bij Follo is Martijn verantwoordelijk voor het ontwikkelen van schaalbare strategieën en het aanjagen van groei bij ambitieuze merken. Martijn staat bekend om zijn pragmatische aanpak, focus op kwaliteit en diepgaande kennis van performance marketing en data. Zijn visie: echte groei ontstaat door structureel waarde toe te voegen voor klanten.

Gelijktijdige Sessies