Hoe de promotiecommunicatie van Odido alles beter maakt
In de razendsnelle wereld van de telecom, waar promoties en kortingen je om de oren vliegen, is het een flinke uitdaging om de beste prijscommunicatie te vinden.
Stel je voor: een online shop vol met prachtige aanbiedingen, maar waar de communicatie rondom die aanbiedingen allesbehalve duidelijk is. Hoe kom je van nul naar een geautomatiseerde, efficiënte en bovenal duidelijke prijscommunicatie?
Bij Odido hebben ze middels klantonderzoek en A/B-testen een manier gevonden om dit te doen, waarbij zowel de klant als het bedrijf optimaal profiteren. Klanttevredenheid, werknemersgeluk en sales gaan hier hand in hand – als de klant blij is, is Odido dat ook.

Roos van Dam
Roos is een gedreven en cognitief psycholoog met een diepe fascinatie voor het menselijk brein en de interactie met de buitenwereld. Haar nieuwsgierigheid drijft haar dagelijks in haar werk, waar ze zich richt op het onderzoeken van online gedrag. Momenteel vervult ze de rol van senior CRO specialist bij Odido, waar ze haar expertise inzet om het conversie optimalisatieprogramma te versterken en de online shop naar nieuwe hoogten te brengen.