Hoe Little Dutch E-Commerce naar een hoger niveau tilt met Shopify

10:40
30 minuten
Presentation
Stage 5
Babette van Waes Little Dutch
Marleen Vonk Little Dutch
Robin Huizing Code
Wat begon met een handgemaakte lamp, groeide uit tot een internationaal lifestyle merk voor baby’s, peuters en kleuters. Vandaag is Little Dutch actief in meer dan 50 landen en draait alles om doordacht ontworpen speelgoed en essentials voor jonge gezinnen.

Om de groei te ondersteunen, migreerde het merk onlangs naar Shopify Plus, in samenwerking met Code. Tijdens dit live interview spreekt Robin Huizing (CSM bij Code en host van de Code Commerce Club podcast) met Marleen Vonk en Babette van Waes, beiden onderdeel van het e-commerce team van Little Dutch.

Waarom koos Little Dutch voor Shopify? Wat komt er bij een replatforming kijken? En wat zijn hun tips voor andere merken? Een eerlijk gesprek over schaalbare technologie, klantgerichtheid en wat er nodig is om internationaal door te groeien.
Koop tickets

Robin Huizing

Robin Huizing is Customer Success Manager bij Code en host van de Code Commerce Club podcast, waarin hij met merken en experts in gesprek gaat over e-commerce strategie, technologie en groei. Tijdens Emerce E-Commerce Live interviewt hij het e-commerce team van Little Dutch over hun overstap naar Shopify. Met scherpe vragen en oprechte nieuwsgierigheid naar wat een merk nodig heeft voor internationaal succes, interviewt hij Marleen Vonk en Babette van Waes (Little Dutch).

Marleen Vonk

Marleen is e-commerce consultant en was als interim project manager nauw betrokken bij de replatforming van Little Dutch naar Shopify Plus. Ze begeleidde het traject van oriëntatie tot livegang en zorgde dat techniek, team en processen naadloos op elkaar aansloten. Marleen brengt rust in complexe projecten en houdt scherp in de gaten wat er nodig is om online groei echt te laten werken voor het merk.

Babette van Waes

Babette is E-Commerce Manager bij Little Dutch en werkt dagelijks aan het verder ontwikkelen van hun Shopify-platform. Ze schakelt tussen techniek, marketing en operatie en begrijpt hoe je de juiste keuzes maakt in een snelgroeiende organisatie. In samenwerking met Code werkt ze aan een webshop die past bij de ambities van Little Dutch en bij de behoeften van hun klanten, B2B én D2C.

Gelijktijdige Sessies