Hoe Stoov met AI-agent Stev seizoenspieken aanpakt

10:00
30 minuten
Presentation
Stage 4
Jens van de Noort Customer Happiness Team
Hans de de Penning Neople

Elk najaar piekt het aantal klantvragen bij Stoov, leverancier van populaire warmtekussens. Om de druk op hun supportteam te verlichten, voegde ze AI Agent Stev toe aan het team.

In deze sessie laten Stoov, Neople en het Customer Happiness Team zien hoe ze klantcontact schaalbaar én persoonlijk maken met behulp van een AI-collega die meedenkt, leert en ondersteunt. Het resultaat? Een beoogde efficiëntiewinst van 21% tijdens piekperiodes.

Stev ondersteunt menselijke agents in real-time met antwoorden, context en kennis uit eerdere gesprekken en kan acties uitvoeren in alle systemen van Stoov.

Ontdek hoe Stoov met Stev een nieuwe standaard zet in klantbeleving: schaalbaar, empathisch en klaar voor groei.

Koop tickets

Hans de de Penning

Hans de Penning is medeoprichter van Neople en een serial-entrepeneur. Voorafgaand aan Neople richtte hij het elektrische deelautoplatform Amber op, dat in 2022 werd verkocht aan MyWheels.

Jens van de Noort

Als co-founder van het Customer Happiness Team richt Jens zich op het bouwen van een team dat klanten écht centraal stelt. CHT onderscheidt zich door:

- Maatwerk en persoonlijke aanpak: Iedere klant krijgt een unieke, op maat gemaakte ervaring.

- Data-gedreven klantinzichten: Customer Happiness Team zet data centraal om klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Door het verzamelen en analyseren van relevante gegevens helpen ze klanten waardevolle inzichten te behouden, trends te herkennen en strategische beslissingen te nemen die de klanttevredenheid versterken.

- Innovatieve tools en strategieën: CHT maakt gebruik van de nieuwste technologieën om elk touchpoint te optimaliseren.

- Actieve klantondersteuning: CHT optimaliseert processen en automatiseringen om klantbehoeften niet alleen te anticiperen, maar ook conversie te verhogen en efficiëntie te verbeteren.

Jens zijn rol omvat het leiden van het team, het bepalen van strategieën, en het onderhouden van sterke relaties met klanten – alles met als doel de impact van ons Customer Happiness Team verder te vergroten.

Gelijktijdige Sessies