Roundtable 2: Hoe vaak wordt je merk genoemd in ChatGPT en hoe optimaliseer je dit?
Deze roundtable start om:
13.40, 14.20, 14.55 en 15.30.
Marketplaces zoals Bol en Amazon winnen razendsnel terrein en AI speelt daarin een hoofdrol. Maar wat betekent dit voor een merk, propositie en customer journey?
Tijdens deze interactieve roundtable duiken experts van Follo in de nieuwste ontwikkelingen rondom AI, conversational commerce en de veranderende rol van marketplaces in e-commerce. Ontdek hoe je als merk of retailer relevant blijft in een landschap waarin AI-gedreven platforms steeds vaker het eerste én het laatste contactmoment met de klant bepalen.
De experts van Follo laten zien hoe marketplaces met AI hogere conversies realiseren, en waarom zichtbaarheid in onder andere ChatGPT en Amazon’s eigen assistent steeds belangrijker wordt. Heb je een specifieke uitdaging of case? Neem hem vooral mee. De experts van Follo denken graag met je mee over hoe marketplaces in te zetten zijn als groeiversneller in plaats van concurrent en hoe je je propositie futureproof maakt in het tijdperk van conversational commerce.
Deze sessie is bedoeld voor e-commerce- en marketingprofessionals die voorop willen lopen in het gebruik van AI en marketplaces, en klaar zijn om hun strategie daarop aan te passen.

Stijn Bergmans
Stijn is dagelijks met een team van 30 SEO-specialisten bezig om de organische vindbaarheid van meer dan honderd opdrachtgevers te verhogen. In zijn rol als Organic Strategy Lead bij Follo, is hij verantwoordelijk voor het innoveren en door ontwikkelen van SEO strategieën.
Voorbeelden zijn het slim inzetten van AI en Big Data om zowel effectief als efficiënt resultaat te behalen. In zowel 2021 als 2022 werd Stijn uitgeroepen tot Beste SEO Consultant van de Benelux namens de Dutch Search Awards. Op de laatste editie van de Dutch Search Awards in december 2024 was Follo de grote winnaar met maarliefst 6 gouden awards.