Succes in de social commerce revolutie
Social Commerce is het digitale commerce landschap aan het herdefinieren. Wat in Azië begon als nieuwe manier van content & community based verkopen, vindt nu snel zijn weg in de VS, Europa en Nederland. De tijd die veel consumenten dagelijks doorbrengen op platforms als TikTok Shop en Instagram biedt enorme kansen voor marketeers en E-commerce professionals om merken te bouwen en conversie te verhogen.
Maar hoe wordt je succesvol in het verkopen via Creators en wat is de impact op je business? Hoe val je op, bereik je schaal, en wat is de ‘spark’ die consumenten verleidt tot aankoop?
In deze sessie bespreekt Erik Liebe strategieën en tactieken die je als merk kan toepassen om succesvol te worden in Social Commerce.

Erik Liebe
Erik Liebe is een marketing en e-commerce expert die gepassioneerd is over het bouwen van CPG love brands. Hij is ervan overtuigd dat succesvolle merken een sterke fanbase hebben die gebaseerd is op vertrouwen en authentieke ervaringen, en dat creators een hele belangrijke rol hierin spelen. Als global digital commerce lead voor de Beauty & Wellbeing Group van Unilever werkt hij aan de groei van verkoop in online kanalen en aan Unilever’s toekomstige succes in de snel veranderende wereld van online marketing, media en commercie.