TikTok als groeiversneller voor e-commerce: formats, ads & influencers
In deze interactieve sessie laat Feie zien hoe je TikTok strategisch en effectief inzet om niet alleen een bereik te creëren, maar ook daadwerkelijk producten te verkopen.
We duiken in een krachtige organische case, waarin een bekend schoenenmerk compleet uitverkocht raakte dankzij authentieke formats die perfect aansloten op de cultuur van TikTok.
Daarnaast onthult Feie hoe je paid advertising op TikTok naar een hoger niveau tilt, inclusief de nieuwste mogelijkheden zoals adverteren in TikTok’s eigen zoekmachine.
Tot slot wordt een zwaar ondergewaardeerde maar uiterst effectieve strategie behandeld: het inzetten van micro-influencers. Ontdek hoe kleine creators zorgen voor grootse impact, en hoe je deze slim inzet voor schaalbare groei.

Feie Verouden
Feie is een jonge, creatieve ondernemer die met zijn team organische TikTok campagnes opzet die miljoenen mensen online inspireren en echt impact maken. Dit doen ze door merkwaarden tot leven te brengen door hoogwaardige, autentieke formats te creëren die aanslaan bij de doelgroep.