Van efficiëntie naar plezier: tijd om de klantbeleving te herzien
14:00
30 minuten
Presentation
Stage 5
Echt en onverwacht plezier tijdens het shoppen is een kunst die langzaam verloren gaat. Ironisch genoeg is het in een wereld vol keuzes moeilijker dan ooit om verrast te worden door een unieke ontdekking.
Hier is het goede nieuws: met een scherpere aanpak die het ontdekken van nieuwe merken en producten centraal stelt, kunnen merken en retailers opnieuw die vonk van verrassing en plezier aanwakkeren die consumenten vaak missen in een extreem efficiënte maar soms emotieloze winkelervaring.
Op basis van een recent wereldwijd onderzoek verkent deze sessie hoe het creëren van emotionele connecties en geluksmomenten merken helpt om zich te onderscheiden en duurzame klantloyaliteit op te bouwen.
Koop tickets
Jorick Merx
Jorick is Agency Lead voor de Benelux en Nordics bij Criteo, waar hij verantwoordelijk is voor de samenwerking met mediabureaus op het gebied van performance media. Hij brengt brede ervaring mee aan platformzijde, met eerdere rollen in partnerteams bij Google en Pinterest.
Zijn focus ligt op het verbinden van Criteo’s performanceproducten met mediabureaus en hun klanten, steeds met oog voor de bredere marketingdoelstellingen. Dankzij zijn ervaring met zowel kleine bedrijven als grote internationale merken begrijpt hij hoe performance marketing bijdraagt aan groei binnen organisaties.