Zonder ervaring of startkapitaal naar miljoenenomzet
Wat begon als één simpele frustratie – het ontbreken van een mooi én praktisch telefoonhoesje – werd de start van een merk dat in recordtijd het hart van meer dan 100.000 vrouwen wist te veroveren.
In een overvolle en verzadigde markt bouwde oprichter Anne de Korte Dutchies op. Zonder ervaring, zonder startkapitaal, maar met een uniek product, een klein creatief team en een aanpak die radicaal anders durfde te zijn.
Hoe doe je dat? Hoe bouw je een merk als je geen budget hebt voor dure bureaus of fancy campagnes? Hoe groei je zonder jezelf te verliezen, en blijf je je klant keer op keer verrassen?

Anne de Korte
Anne de Korte is de oprichter van Dutchies, het snelgroeiende merk in leren telefoonhoesjes en accessoires. Wat begon als een idee tijdens een reis in 2022, groeide in korte tijd uit tot een internationale e-commerce speler. Met oog voor kwaliteit, branding en snelle groei verovert Anne stap voor stap Europa.