Hoe je met een minimaal (start)kapitaal grote doelen kunt realiseren

16:00
30
Presentation
Stage 2
Monica Westerveld Notbranded

Monika Westerveld en haar kleine team wisten met een paar honderd euro startkapitaal het snelst groeiende ecommerce bedrijf in Nederland uit de grond te stampen. En de ambities blijven niet beperkt tot ons kleine landje.

Luister mee terwijl Ronald Monika gedurende 30 minuten aan de tand voelt over haar volgende doelstellingen en hoe ze die denkt te gaan behalen.

Koop tickets

Monica Westerveld

Notbranded groeide in de afgelopen jaren van een bedrijf dat ontstond aan de keukentafel van Monica Westerveld, uit tot een Miljoenenbedrijf. Vorig jaar werd Notbranded tijdens de Shopping Awards uitgeroepen tot het snelstgroeiende e-commercebedrijf van Nederland en ook dit jaar behaalde Notbranded de 2e plek.

Met een klein team koerst het merk dit jaar af op een winstgevende omzet van 20 miljoen. Notbranded heeft een sterke focus op Internationale groei en won hier tevens de Crossborder Award voor snelstgroeiend Nederlands E-commercebedrijf voor. Deze reis is nog lang niet voorbij en de ambities zijn groot: het grootste online Sieradenmerk van Europa worden of misschien wel de wereld.

Gelijktijdige Sessies