Programma
HEMA’s digitale groei: klantgericht, pragmatisch en écht HEMA
HEMA
HEMA viert in 2026 haar 100-jarig bestaan. Na roerige jaren is het merk weer stevig terug op de kaart. Hoe is het HEMA gelukt om, ondanks alle tegenslagen, een winstgevende e-commerce business op te bouwen?
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
HEMA’s digitale groei: klantgericht, pragmatisch en écht HEMA
HEMA viert in 2026 haar 100-jarig bestaan. Na roerige jaren is het merk weer stevig terug op de kaart. Hoe is het HEMA gelukt om, ondanks alle tegenslagen, een winstgevende e-commerce business op te bouwen?
10:00
-
10:30
Succes in de social commerce revolutie
Unilever
In deze sessie bespreekt Erik Liebe strategieën en tactieken die je als merk kan toepassen om succesvol te worden in Social Commerce.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Succes in de social commerce revolutie
In deze sessie bespreekt Erik Liebe strategieën en tactieken die je als merk kan toepassen om succesvol te worden in Social Commerce.
10:40
-
11:10
Revolutionizing E-Commerce with Technology, Logistics, and AI
Picnic
In this keynote, we dive into the transformative strategies that have propelled Picnic to the forefront of the online grocery revolution
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Revolutionizing E-Commerce with Technology, Logistics, and AI
In this keynote, we dive into the transformative strategies that have propelled Picnic to the forefront of the online grocery revolution
13:20
-
13:50
AI en de toekomst van webshops: noodzaak of verleden tijd?
AI Marketing Academy
Deze sessie is onmisbaar voor iedereen die wil begrijpen hoe AI de toekomst van e-commerce vormgeeft en praktische handvatten zoekt om meteen actie te ondernemen.
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
AI en de toekomst van webshops: noodzaak of verleden tijd?
Deze sessie is onmisbaar voor iedereen die wil begrijpen hoe AI de toekomst van e-commerce vormgeeft en praktische handvatten zoekt om meteen actie te ondernemen.
15:20
-
15:50
Circulair en duurzaam ondernemen als schaalbaar verdienmodel
Decathlon
Laurens en Denise nemen je mee in de verschillende circulaire verdienmodellen binnen Decathlon en hoe die het vertrouwde lineaire model op z’n kop zetten. Door in te zetten op nieuwe businessmodellen, creëert Decathlon nieuwe kansen, maar ook nieuwe uitdagingen die tijdens de sessie worden besproken.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
Circulair en duurzaam ondernemen als schaalbaar verdienmodel
Laurens en Denise nemen je mee in de verschillende circulaire verdienmodellen binnen Decathlon en hoe die het vertrouwde lineaire model op z’n kop zetten. Door in te zetten op nieuwe businessmodellen, creëert Decathlon nieuwe kansen, maar ook nieuwe uitdagingen die tijdens de sessie worden besproken.
10:00
-
10:30
Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans
Zeeman
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
Sponsored
English
12:40
-
13:10
.png)
Klaar voor de toekomst, op z’n Zeemans
In deze sessie vertelt Alex Bloemendal hoe de retailer zich klaarmaakt voor de toekomst door systemen en processen te vernieuwen gebruikmakend van MACH-, designprincipes en AI.
12:40
-
13:10
SEO in het AI-tijdperk
Schrijven voor het brein
De impact van AI op jouw e-commerce is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
SEO in het AI-tijdperk
De impact van AI op jouw e-commerce is niet iets voor de toekomst - het gebeurt nu. Bereid je voor en zorg dat je straks ook nog zichtbaar bent.
13:20
-
13:50
Websites optimaliseren voor duurzame strategie
ConversionReview
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversie optimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
Websites optimaliseren voor duurzame strategie
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversie optimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
15:20
-
15:50
Praktische toepassing van AI naar meer conversies en AI zichtbaarheid
Felipe Wesbonk Training & Consultancy
Het is duidelijk: AI is marketing fundamenteel aan het veranderen! Hoe zorg je dat je dit goed toepast? In deze praktische sessie leer je hoe je AI direct kunt inzetten om je zichtbaarheid te verbeteren en conversies te verhogen.
Sponsored
English
10:00
-
10:40
.png)
Praktische toepassing van AI naar meer conversies en AI zichtbaarheid
Het is duidelijk: AI is marketing fundamenteel aan het veranderen! Hoe zorg je dat je dit goed toepast? In deze praktische sessie leer je hoe je AI direct kunt inzetten om je zichtbaarheid te verbeteren en conversies te verhogen.
10:00
-
10:40
Ontdek hoe MS door personalisatie en AI conversie met 125% verhoogde!
MS Mode
Deze sessie biedt diepgaande inzichten in hoe je jouw e-commerce afdeling optimaal kunt inrichten om vergelijkbare resultaten te behalen.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Ontdek hoe MS door personalisatie en AI conversie met 125% verhoogde!
Deze sessie biedt diepgaande inzichten in hoe je jouw e-commerce afdeling optimaal kunt inrichten om vergelijkbare resultaten te behalen.
10:40
-
11:10
Hoe AI e-mailmarketing radicaal verandert – mis het niet!
PI Marketing
AI verandert de spelregels in e-mailmarketing. In deze presentatie ontdek je hoe hyperpersonalisatie en slimme content je campagnes niet alleen effectiever maken, maar ook relevant.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
Hoe AI e-mailmarketing radicaal verandert – mis het niet!
AI verandert de spelregels in e-mailmarketing. In deze presentatie ontdek je hoe hyperpersonalisatie en slimme content je campagnes niet alleen effectiever maken, maar ook relevant.
11:20
-
11:50
Hoe de promotiecommunicatie van Odido alles beter maakt
Odido
Stel je voor: een online shop vol met prachtige aanbiedingen, maar waar de communicatie rondom die aanbiedingen allesbehalve duidelijk is. Hoe kom je van nul naar een geautomatiseerde, efficiënte en bovenal duidelijke prijscommunicatie?
Sponsored
English
13:20
-
13:50
.png)
Hoe de promotiecommunicatie van Odido alles beter maakt
Stel je voor: een online shop vol met prachtige aanbiedingen, maar waar de communicatie rondom die aanbiedingen allesbehalve duidelijk is. Hoe kom je van nul naar een geautomatiseerde, efficiënte en bovenal duidelijke prijscommunicatie?
13:20
-
13:50
Grote Draken, kleine webshops
Becom
Tijdens deze sessie neemt Greet Dekocker je mee namens Becom, de Belgische e-commerce federatie, in de impact van deze grootmacht op de markt, en wat dat betekent voor lokale spelers. Tijd om het speelveld te herbekijken!
Sponsored
English
15:20
-
15:50
.png)
Grote Draken, kleine webshops
Tijdens deze sessie neemt Greet Dekocker je mee namens Becom, de Belgische e-commerce federatie, in de impact van deze grootmacht op de markt, en wat dat betekent voor lokale spelers. Tijd om het speelveld te herbekijken!
15:20
-
15:50
Van traditionele groothandel naar omni-channel speler
Makro
Makro volgt een omni-channel strategie met een slimme mix van fysieke winkels, een horecabezorgservice en een webshop via een 3P-model (marktplaats). In slechts twee jaar is deze marktplaats uitgegroeid tot het grootste horeca non-food platform van Nederland. Het is inmiddels het zesde land binnen het Metro-portfolio waar dit model is uitgerold. Qua schaal is het binnen Europa een van de grootste marktplaatsen, vergelijkbaar met pure-players zoals Amazon.
Sponsored
English
16:40
-
17:10
.png)
Van traditionele groothandel naar omni-channel speler
Makro volgt een omni-channel strategie met een slimme mix van fysieke winkels, een horecabezorgservice en een webshop via een 3P-model (marktplaats). In slechts twee jaar is deze marktplaats uitgegroeid tot het grootste horeca non-food platform van Nederland. Het is inmiddels het zesde land binnen het Metro-portfolio waar dit model is uitgerold. Qua schaal is het binnen Europa een van de grootste marktplaatsen, vergelijkbaar met pure-players zoals Amazon.
16:40
-
17:10
Jouw webshop, wereldwijd: klaar voor internationaal succes?
PostNL & Holland Bike Shop
Ben jij klaar om met jouw webshop de grens over te gaan? Laat je inspireren door het verhaal van Holland Bike Shop, dat in een paar jaar tijd transformeerde van een bescheiden fietsenwinkel naar een wereldwijde webshop met meer dan 100.000 artikelen. Tijdens deze presentatie delen Aiko (Eigenaar HBS) en Jeanette (Directeur PostNL International) hoe ze samen slimme oplossingen hebben ontwikkeld om internationaal verzenden sneller, soepeler én schaalbaar te maken.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
Jouw webshop, wereldwijd: klaar voor internationaal succes?
Ben jij klaar om met jouw webshop de grens over te gaan? Laat je inspireren door het verhaal van Holland Bike Shop, dat in een paar jaar tijd transformeerde van een bescheiden fietsenwinkel naar een wereldwijde webshop met meer dan 100.000 artikelen. Tijdens deze presentatie delen Aiko (Eigenaar HBS) en Jeanette (Directeur PostNL International) hoe ze samen slimme oplossingen hebben ontwikkeld om internationaal verzenden sneller, soepeler én schaalbaar te maken.
10:00
-
10:30
Hoe XXL Nutrition de website elke dag een beetje beter maakt
XXL Nutrition & Tweakwise
In deze sessie laten Sjoerd van den Broek en Mark Veldkamp zien hoe XXL Nutrition dagelijks werkt aan het verbeteren van de online gebruikerservaring om het conversiepercentage te verhogen.
Sponsored
English
11:20
-
11:50
.png)
Hoe XXL Nutrition de website elke dag een beetje beter maakt
In deze sessie laten Sjoerd van den Broek en Mark Veldkamp zien hoe XXL Nutrition dagelijks werkt aan het verbeteren van de online gebruikerservaring om het conversiepercentage te verhogen.
11:20
-
11:50
TikTok als groeiversneller voor e-commerce: formats, ads & influencers
ClickTok
In deze interactieve sessie laat Feie zien hoe je TikTok strategisch en effectief inzet om niet alleen een bereik te creëren, maar ook daadwerkelijk producten te verkopen.
Sponsored
English
10:00
-
10:30
.png)
TikTok als groeiversneller voor e-commerce: formats, ads & influencers
In deze interactieve sessie laat Feie zien hoe je TikTok strategisch en effectief inzet om niet alleen een bereik te creëren, maar ook daadwerkelijk producten te verkopen.
10:00
-
10:30
Samenwerken met je doelgroep: Studio Anneloes groeit met klantinzicht
Studio Anneloes
Door usertesting, A/B-testen en klanttevredenheidsonderzoeken ontstaat een helder beeld van hoe klanten navigeren, waar optimalisatiekansen liggen en welke aanpassingen nodig zijn.
Sponsored
English
10:40
-
11:10
.png)
Samenwerken met je doelgroep: Studio Anneloes groeit met klantinzicht
Door usertesting, A/B-testen en klanttevredenheidsonderzoeken ontstaat een helder beeld van hoe klanten navigeren, waar optimalisatiekansen liggen en welke aanpassingen nodig zijn.
10:40
-
11:10