Sprekers
Dit zijn de sprekers van E-commerce Live!
Tijdens deze interactieve roundtable duiken experts van Follo in de nieuwste ontwikkelingen rondom AI, conversational commerce en de veranderende rol van marketplaces in e-commerce. Ontdek hoe je als merk of retailer relevant blijft in een landschap waarin AI-gedreven platforms steeds vaker het eerste én het laatste contactmoment met de klant bepalen.
Tijdens deze interactieve roundtable duiken experts van Follo in de nieuwste ontwikkelingen rondom AI, conversational commerce en de veranderende rol van marketplaces in e-commerce. Ontdek hoe je als merk of retailer relevant blijft in een landschap waarin AI-gedreven platforms steeds vaker het eerste én het laatste contactmoment met de klant bepalen.
Learn how to identify key customer segments and give them the right attention at the right time — plus, get free access to our practical post-purchase playbook.
Learn how to identify key customer segments and give them the right attention at the right time — plus, get free access to our practical post-purchase playbook.
This session will share key results, operational learnings, and a look ahead at the curated growth strategy of Kruidvat's marketplace.
Rik en Joram nemen je mee in hun strategische groeipad. Ze delen hoe je merkwaarde en conversie tegelijk opbouwt, hoe localizing veel meer is dan vertalen en waarom influencers en attributie onmisbare bouwstenen zijn voor schaalbare groei.
Op 28 juni treedt de nieuwe wetgeving voor digitale toegankelijkheid in werking. Dit betekent dat jouw webshop straks moet voldoen aan de WCAG-richtlijnen. Goed nieuws: dit is niet alleen een wettelijke verplichting, maar ook een commerciële kans.
The e-commerce landscape is evolving fast, driven by AI innovation, changing consumer behaviour, and the need for seamless, scalable tech. In this session, DEPT® explores what’s next for digital commerce.
In deze sessie delen Kruitbosch, Akeneo en XSARUS hoe zij samen werken aan een schaalbare en toekomstbestendige PIM-oplossing. Tony Majidi (Akeneo) schetst de visie op product experience management, Wietske Robaard-Tuin (Kruitbosch) vertelt over de concrete uitdagingen en keuzes in de praktijk, en Matthias Wilstra (XSARUS) licht toe hoe de implementatie is aangepakt. Voor e-commerce leiders die willen weten hoe je met slimme productdata een voorsprong creëert.<br>
In deze sessie delen Kruitbosch, Akeneo en XSARUS hoe zij samen werken aan een schaalbare en toekomstbestendige PIM-oplossing. Tony Majidi (Akeneo) schetst de visie op product experience management, Wietske Robaard-Tuin (Kruitbosch) vertelt over de concrete uitdagingen en keuzes in de praktijk, en Matthias Wilstra (XSARUS) licht toe hoe de implementatie is aangepakt. Voor e-commerce leiders die willen weten hoe je met slimme productdata een voorsprong creëert.<br>
Wat begon met een handgemaakte lamp, groeide uit tot een internationaal lifestyle merk voor baby’s, peuters en kleuters. Vandaag is Little Dutch actief in meer dan 50 landen en draait alles om doordacht ontworpen speelgoed en essentials voor jonge gezinnen.
Wat begon met een handgemaakte lamp, groeide uit tot een internationaal lifestyle merk voor baby’s, peuters en kleuters. Vandaag is Little Dutch actief in meer dan 50 landen en draait alles om doordacht ontworpen speelgoed en essentials voor jonge gezinnen.
Wat begon met een handgemaakte lamp, groeide uit tot een internationaal lifestyle merk voor baby’s, peuters en kleuters. Vandaag is Little Dutch actief in meer dan 50 landen en draait alles om doordacht ontworpen speelgoed en essentials voor jonge gezinnen.
Met een achtergrond in marketing en gedragspsychologie helpt Lotte Reijmer organisaties om klantgedrag écht te doorgronden. Bij Online Dialogue vertaalt ze gedragsinzichten naar een diepgaand klantbeeld dat zowel klanten als organisaties verder brengt. Eerder was ze brandmanager bij Stella Fietsen. Haar drijfveer: menselijk gedrag begrijpen en organisaties helpen betere keuzes te maken.
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste in de sprekers naar boven haalt én de interactie met de zaal aangaat. Hij is expert op het gebied van innovatie, digitalisering en ondernemerschap. Naast dagvoorzitter is hij een zeer ervaren interviewer en presentator van talloze webinars.
Ronald is presentator, dagvoorzitter en bovenal media-entrepreneur. Van tv, radio, podcasts, webinars tot events op het gebied van innovatie, digital, ondernemen, marketing tot tech. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Daarnaast adviseert hij uiteenlopende bedrijven als lid van de Raad van Advies. Ronald is eigenaar van RTV Media.
Tomas Hesseling is een doorgewinterde freelancer en strategisch adviseur met meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van digitaal en e-commerce.
Als business coach begeleidt Marian professionals in hun groei. Met 30 jaar ervaring als Interim- en Programma manager bij tientallen toonaangevende bedrijven in uiteenlopende branches, begrijpt Marian als geen ander hoe verandering in je voordeel kan werken, en hoe je het Umfeld waarin je werkt kunt beïnvloeden.
Lieke Kamp helpt teams die aan digitale producten werken om sneller betere producten te leveren. Zij doet dit door af te stemmen met het team wat er moet gebeuren en wanneer zij moeten versnellen.
Andries Hiemstra is een bevlogen digital professional met ruim 15 jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Als moderator van E-commerce Live brengt hij een schat aan expertise mee op het gebied van digital marketing, e-commerce en business transformatie.
Hatice is een enthousiaste all-round digital marketing expert met meer dan vijftien jaar ervaring.